maandag 11 april 2011

Het is stil op mijn blog

Paseo de los ingleses (Ronda)

Ja, het is stil op mijn blog. De vele verfwerkzaamheden en het lekkere zonnetje zorgen ervoor dat ik niet veel vrije tijd meer overhou om mij te verdiepen in andere dingen.

Tussen maart en juni moeten we er hier van profiteren om buiten te wonen want tijdens de zomermaanden is het veel te heet om te genieten van het buitenleven. Dan zijn we blij dat we in ons fris huisje kunnen vertoeven. Het is zelfs soms al te warm om met de zonnekoker te werken, niet alleen de temperaturen van de zonnekoker lopen te sterk op, ook wij geraken oververhit op ons dakterras waar we ingesloten zitten. De warmte die we nu hebben is er normaal gezien pas eind mei, maar misschien is het volgende week terug een stuk frisser. We zitten hier in de bergen en  het weer kan plots omslaan.

En ik ben ook nog met allerlei dingen aan het experimenteren om er vervolgens één ding uit te pikken dat me echt voor de volle 200% te pakken heeft. Het zal in ieder geval wel terug iets met textiel te maken hebben want dat zit gewoon in me. Ik ben een grote fan van Gilda Baron, bekijk haar website maar eens dan weten jullie waarom....

Ik wens jullie allemaal een aangename week vol verwondering!
Un abrazo de Tante Tuut

8 opmerkingen:

vilterietje zei

hey trudis, fijn om weer wat van je te lezen! en gelukkig is alles goed bij jullie, dus wachten we lekker tot je weer binnen moet vertoeven op je regelmatige blogjes:)

Mandy zei

Hallo Trudis

Voor alles is een tijd toch? Geniet van het aangename weer zou ik zeggen. Jij weet trouwens wel wat mooi is zeg! Weer al een superleuk linkje van je. Mooie dingen maakt Gilda Baron inderdaad.
Tot de volgende keer maar weer?

Hartelijke groetjes van Mandy

Helmi zei

Geniet van het fijne voorjaarsweer. Ja, textiel daar heb ik ook een zwak voor.
grt, Helmi

De Merle zei

Ja, idd fijn om weer even iets van je te horen. Het klinkt goed om daar te mogen vertoeven. Geniet ervan en straks in de zomer heb je misschien wel weer tijd om te bloggen. Succes verder met je beslissingen.
Fijne week!
Karin

inge zei

geniet Trudi, er is geen moeten aan , aan dat bloggen en experimenteer... bedankt voor de reiki... ik heb voor het eerst in maanden weer eens meer dan een uur achter elkaar ontspannen geslapen...

Michaja zei

Hier is het ook veel te warm voor het tijd van het jaar! Maar vandaag hadden we de mistral en dt maakt het een stuk frisser.
Snap het goed hoor dat je met dit weer niet binnen gaat zitten. Ik ben veel aan het naaien dus ook minder tijd voor bloggen!
Groetjes Michaja

Unknown zei

Mijn eerste vakantie van het jaar zit er alweer op, ben net (sinds gisteren 12/4) terug van 10 dagen Syrië. Was een heerlijke trip! Erg lieve mensen, prachtige archeologische bezienswaardigheden o.m. uit de Romeinse en Byzantijnse periode.
Zag ginder ook vele marktjes, met o.m. allerhande groenten en fruit én kippen aan het spit! Grappig, de mensen zijn toch overal hetzelfde als het op eten aan komt hé!
Geniet nu maar volop van het buitenleven in Ronda nu het nog niet té warm is! Ook ik heb in Syrië het bloggen niet gemist, we hadden zo'n goed gevuld programma, maar nu ik terug thuis ben ga ik toch wel even als de bliksem een kijkje nemen in bloggerslandje ;)
Lieve groet, Hilde;)))

Janny de Roo zei

Een ieder moet de tijd en seizoenen gebruiken zoals dat voor de hand ligt hoor. Dus niks geen sorry of iets dergelijks.....! Ik hou ook zo van het werk van Gilda Baron. Heb je je ook aangemeld bij Colouricious (http://www.colouricious.com/?utm_source=Colouricious+Newsletter&utm_campaign=677e284c3e-Talking_Threads_with_Fay_Maxwell_Episode_52_8_2011&utm_medium=email) voor de wekelijkse video...? Kijk anders nog even op mijn blog. (Ook Gilda Baron komt daar aan bod.
Groetjes, Janny