woensdag 27 april 2011

Superleuke Pantoffeltjes en veel meer!

Een tijdje geleden won ik de give away van de gehaakte pantoffeltjes bij Vicarno's mama. Mijn zus die tijdens de paasvakantie bij ons logeerde bracht ze voor me mee. Ze voelen heerlijk zacht aan mijn voetjes, bedankt om deze superleuke pantoffeltjes voor me te haken!
De Ruïnes van Itálica dicht bij Sevilla.
En ja de paasvakantie zat boordevol want mijn zusje en haar man waren hier op logement. Jammer dat het weer zo tegen viel want het heeft gans de paasvakantie hier geregend, maar het allerbelangrijkste was het samenzijn. De week is voorbij gevlogen met vele leuke foto's als herinnering!
Het weekend van de eerste Feria de Gastronomía y Cultura International hier in Ronda was een groot succes! Ik heb 3 uur mosselen gekookt met lekkere Belgische "Grimbergen" en groentjes. En natuurlijk heb ik ook lekkere hapjes gegeten bij de buren uit : China, Sahara, India, Burkina Faso.....
"El Duende"
De wandeling van de Torrecilla is niet door kunnen gaan, maar in plaats daarvan hebben we met Javi en Salva doorheen "El Duende" gewandeld. Prachtige natuur ook daar en maar op een boogscheut van waar we wonen, maar toch groot genoeg om er alleen in te verdwalen.

En nu ga ik eens kijken hoe jullie de vakantie hebben doorgebracht op jullie blogjes.

13 opmerkingen:

inge zei

je glundert en dat is het belangrijkste !! bestel maar zon in jullie landje want volgende week kom ik een weekje bij mijn vriendin in Amletta... ;-)

Nell zei

Trudis, i love your pantoffel :-) !!! I made some similar ones for uti last year, with felting wool. the ballerina style is great though, you have to show me how to do it!
big hug, nell

vilterietje zei

ach trudis! we hebben hier zo'n prachtige dagen gehad, dat je bijna zou vergeten dat er nog regen bestaat, maar vandaag regent het weer!!!
geniet van je slofjes en tot.......:)

vicarno's mama zei

Oohhh... wat een heerlijke tijd heb je beleefd met je zus! En fijn dat je blij bent met de pantoffeltjes!!

zsazsazsu zei

bezig bijtje geweest zo te zien. Hier ongelofelijk heerlijk weer gehad, maar het tij is aan het keren en jullie zullen wel voor de rest van de zomer goe weer hebben :-)

Saartje zei

Leuke pantoffeltjes! En wat leuk dat je zus op bezoek was!
Groetjes van Saartje

De Merle zei

Wat leuk om een foto van je te zien Trudis! (ik neem tenminste aan dat jij en je man achter de pannen staan?!)
Groetjes,
Karin

Helmi zei

Leuke foto's. Is dat niet heel erg vreemd wij hier in ons koude kikkerlandje hebben stralend weer en bij jullie is het zo regenachtig. Het zal binnenkort wel veranderen maar daar heeft je zus natuurlijk niets aan. Zo te zien heb je toch een fijne tijd gehad en mosselen MMMMMMMMM daar ben ik gek op.
grt, Helmi

Patty Biermans zei

Fijn dat jullie, ondanks de regen, toch zo genoten hebben. En wat een feest om te kunnen genieten van zoveel verschillende culturen. Héérlijk..Knufzz...Peebee

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Fijn dat jullie even langskwamen!
En ja Karin, dat ben ik samen met mijn man achter de pannen.
To Nell, you can find the tutorial about the "pantoffeltjes" at Vicarnos blog, just click on the name in the post and look for "Haakpatroon sloefjes" in april. You can translate it with Google Translation. Have fun!
Hasta luego chicas y un beso de mi parte!

Unknown zei

Hey Trudis, daar ben je weer! Wat fijn dat je logies uit België kreeg tijdens de Paasvakantie! Het moeten drukke dagen zijn geweest. Spijtig dat de regen een beetje spelbreker was, hier in Belgiê daarentegen leek de zomer al vroegtijdig te zijn ingezet!!! Maar niet getreurd: na regen komt zonneschijn...
En.... vielen de Belgische mosseltjes in de smaak tijdens de gastronomiefeesten? ik twijfel er niet aan! Cariños, hilde ;)))

brigitte.bauwens3 zei

Hey zus, ik zag het na die heerlijke vakantie niet dadelijkzitten om achter de computer te kruipen maar je moet toch eens alle berichten en nieuwtjes nazien en bij deze is dat dan gebeurt.
Je pantoffeltjes zijn reuzemooi aan je voeten en waarschijnlijk ook lekker warm. Nog eens bedankt voor de heerlijke vakantie en al viel het weer wat tegen , we waren toch samen hé !

Michaja zei

Ze zien er comfortable uit je nieuwe pantoffels!
Jammer dat het weer niet mee zat maar gelukkig hebben jullie er wel een leuke tijd van gemaakt met zijn alle!
Groetjes Michaja